Om meg

Bildet mitt
Lyrikk er næring for meg og jeg lar meg uten videre inspirere til å bli i en dialog der poesien får komme til ~ Poesi ble tidlig næring for lengselen ~ den åpnet en dør til noe inni meg og som jeg gjennom lyrikken fant anerkjennelse for ~

onsdag 20. oktober 2010

Følgere ~ eller dere som deltar gjennom å lese på bloggen min ~

Jeg setter pris på at dere tar del i min lyrikkglede, gjennom å lese ~
Stas at du, Gunn Anita har registrert deg som følger, og jeg inviterer til å gjøre det for flere.
Likedan stter jeg pris på innspill eller kommentar slik Eilef har gjort.

Velkommen til å være med på din egen måte ~
Jeg er en aning lykkelig ved dette å dele av lyrikk eller poesi jeg er så heldig å ha tilgang til ~
Slå bare følge ~

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til november :)

    SvarSlett
  2. Flott ; )
    Olav H. Hauge er en forfatter som gir næring av type fast føde, og ingenting snop.
    Dermed får jeg krefter og pågangsmot av å lese ham....

    SvarSlett