Om meg

Bildet mitt
Lyrikk er næring for meg og jeg lar meg uten videre inspirere til å bli i en dialog der poesien får komme til ~ Poesi ble tidlig næring for lengselen ~ den åpnet en dør til noe inni meg og som jeg gjennom lyrikken fant anerkjennelse for ~

søndag 14. november 2010

..og eg veit eg rekk ikkje mitt...

Kveld i november

Han sperrar loftet. Natti kjem med frost.
Eg fer med augo yver hagen, veit
det heng att eple i ein topp. Eg leit
på mildver enno; veden skal i kost,

og kålen takast upp og kulast, tre
skal plantast; og det burde vor tid
til nybrot óg. No ser eg hausten lid
og marki frys og snøen kastar ned

midtlides, og eg veit eg rekk ikkje mitt.
Den epleslumpen fær eg berga, kor
som er, som er i minsto ei sut kvitt.

I vest er månesigden ute, stor
og haustkvass, gjerug med å berga sitt,
ei saknads solbunde åt ei myrk jord.

Olav H Hauge i samlinga, Mange års røynsle med pil og boge,
Det Norske Samlaget 1988 ~ fått av Turid, til så stor og langvarig glede!

Idag går diktet til deg Ingunn, niesa mi, som fyller 36 - og som har mer enn mange jern i ilden : )
Gratulerer med dagen og lev så vel, klem Else Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar