Om meg

Bildet mitt
Lyrikk er næring for meg og jeg lar meg uten videre inspirere til å bli i en dialog der poesien får komme til ~ Poesi ble tidlig næring for lengselen ~ den åpnet en dør til noe inni meg og som jeg gjennom lyrikken fant anerkjennelse for ~

fredag 7. januar 2011

...du skal leve dine svar...

Dei gamle kvinnene

Sterkare enn alle
er dei gamle kvinnene
dei kan bere sju vaksne søner
på strakt hjarta
løfte opp ein fallen sjømann
med krokete fingrar
falda i bøn

og utan å klage
kan dei vake under vekta av
ein gjennomsnitts småby
med blytunge sorger
som søv

Sterkare enn alt i verden
er dei gamle kvinnene
dei lever av luft og einsemd
riv av kalenderen med stor ro
og greier nesten
å overvinne døden


Til ei ung jente

Det fins vonbrot så djupe som havet
vesle søster, ikkje gråt
ikkje tru at alt vil skje
ein vakker dag

ting kan skje ein vanleg deg
om du vågar å styre vinden sjølv
du må vite kva du vil
du må vite
vite meir

vesle søster, ikkje spør
kva alle andre ventar av deg
du skal leve dine svar
du skal leve
leve sjølv

det finst vegar så vide som verden
vesle søster, ikkje vent
gå i gang

Begge diktene av Åse - Marie Nesse i samlinga Nomadesongar (1978) i boka
Dikt i samling , Det Norske Samlaget, Oslo 1999.

Å gjengi diktene til Åse - Marie Nesse, gir meg en følelse av å ause fra en næringsrik kilde ~
Selv erfarer jeg å tilfredstille tørsten, gjennom ordene hun har funnet og gitt videre til oss ~ så fylte av livstru med anerkjennelse av livsmotet ~ og invitasjon til å delta sammen med henne langs veien ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar