Om meg

Bildet mitt
Lyrikk er næring for meg og jeg lar meg uten videre inspirere til å bli i en dialog der poesien får komme til ~ Poesi ble tidlig næring for lengselen ~ den åpnet en dør til noe inni meg og som jeg gjennom lyrikken fant anerkjennelse for ~

fredag 25. februar 2011

Det hører altså med til historia.....

Jeg er så glad i denne fabelen Narren og Sorga og så skjer det som så ofte skjer med de bøkene jeg er så glad i ~ jeg forteller begeistret om dem  ~ låner dem vekk ~ og borte er de (akkurat som dem jeg har lånt og glemt å gi tilbake ;)).

Her om dagen gjorde jeg det som måtte gjøres. Denne boka til Åse-Marie Nesse er ikke mulig å oppdrive i bokhandlere lenger, så jeg ringte Stavanger Antikvariat. Lurere enn lurt. Det var service. Nei, han hadde ikke den! Men han ville undersøke. Og den mannen hadde forbindelser ~ med brukt-bok-handlere rundt omkring i landet. Idag kom Narren og Sorga i postkassen min, til en billig penge, fra Nynorsk Antikvariat AS i Tvedestrand!! O, lykke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar