Om meg

Bildet mitt
Lyrikk er næring for meg og jeg lar meg uten videre inspirere til å bli i en dialog der poesien får komme til ~ Poesi ble tidlig næring for lengselen ~ den åpnet en dør til noe inni meg og som jeg gjennom lyrikken fant anerkjennelse for ~

tirsdag 23. november 2010

...ny layout...

.....har gitt ordene mine en ny bakgrunn idag ....

Biografien om Olav H. Hauge tar meg så sterkt, og denne bakgrunnen syns jeg passa ut månden!
I desember har jeg bestemt meg for å dele av Svein Ellingsen sine salmer, dikt og tekster. Svein Ellingsen tar ikke lettvint på de erfaringene vi gjør oss i livets vanskelige faser. Har snakker ikke lettvint om de eksistensielle spørsmålene, men han løfter også erfaringene våre inn i et lys, fra en annen kant ... Gled dere...

Da blir det en annen bakgrunn også. Velkommen til å være med fortsatt.... Det er veldig hyggelig å ha lag langs veien...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar