Om meg

Bildet mitt
Lyrikk er næring for meg og jeg lar meg uten videre inspirere til å bli i en dialog der poesien får komme til ~ Poesi ble tidlig næring for lengselen ~ den åpnet en dør til noe inni meg og som jeg gjennom lyrikken fant anerkjennelse for ~

onsdag 23. februar 2011

Fridom er meir enn å vinne slag

Fridom

Fridom er meir
enn faner i vind,
meir enn fest
ved ei open grind.

Fridom er meir
enn å vinne slag,
meir enn fråvær
av nederlag.

Meir enn vedtak
om våpenstans,
meir enn ære
og laurbærkrans.

Fridom er meir
enn roser og brød,
meir enn motet
til kamp og glød.

Fridom er sol
over frosen jord,
den milde styrke
i skapande ord.

Fridom er bandet
i bruers spenn,
den gode vilje
frå venn til venn.

Fridom er vørnad
for menneskeverd,
fridom er tillit
på ukjend ferd.

Fridom er sandkorn
silt mellom sand,
og lette steg
på ei steinet strand.

Fridom er havet
og skip og hamn,
fridom og kjærleik
har mange namn.

Åse-Marie Nesse, i samlinga Men du syng, Irina (1986) i Dikt i samling, 1999, Det Norske Samlaget

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar