Om meg

Bildet mitt
Lyrikk er næring for meg og jeg lar meg uten videre inspirere til å bli i en dialog der poesien får komme til ~ Poesi ble tidlig næring for lengselen ~ den åpnet en dør til noe inni meg og som jeg gjennom lyrikken fant anerkjennelse for ~

lørdag 1. juni 2013

og åndet inn

Som om du gikk
inn i trærne
og husene
og åndet inn
plommetreets blomstring
med barnets og 
universets tillit (....)

GUNVOR HOFMO

Fra boka til Barbro Raen Thomassen, Som liljene på marken OM Å LEVE ENKLERE
Avenir Forlag 2011

1 kommentar:

  1. SSA-free sunscreen with zinc oxide and titanium dioxide
    SSA-free sunscreen with zinc oxide and polished titanium titanium dioxide. This is a ford fiesta titanium lightweight, lightweight, lightweight westcott titanium scissors sunscreen titanium white octane blueprint with a titanium 6al4v unique, unique, and

    SvarSlett